Bilantaine 2007

Nojo, rok se s rokem sešel. Psaní bilance je taková hezká silvestrovská tradice posledních let, nebudu ji tedy rušit. Když už jsem se vykašlal na nějaká vánoční/novoroční PFka a podobně. Neměl jsem na ně náladu. Ale taky jsem se mohl překonat, mohl.

Leden
Zkouškové začalo zkouškou z hospodářských dějin. Příjemně. Mezi učením na zápočet z Finančního účetnictví a bakalářkou z účetnictví jsem pod dlouhé době opět sáhl na RS2 a trochu ho vylepšil. Na koleji máme stále ještě vánoční výzdobu a každovečerní sledování Červeného trpaslíka doprovází líté boje v Age Of Empires 2. Bakalářku z účta jsem dal za tři a pár dní nato následovala pozdní oslava vánoc s legendárním šampaňským před Churchillem v parku před školou :)

Únor
Zkouškové polevuje, sestavuji si rozvrh na další semestr, abych měl na jeho konci splněny počty kreditů ve všech skupinách. Po roce jsem opět musel dojíždět na jižák, a druhý semestr se trápit s němčinou. Nepotěší. Poslouchám 3 Doors Down a The Killers, u jídla koukám na Black Books. Občas se začala prodírat ven nějaká ta osmička, na komunikačních sítích jsem se seznámil s Petrou a měl se aspoň na co těšit (že budu radit IT věci blondýnce ;) ), ve 177 z/na jižák jsem si příjemně čítával, a hlavně pořád pracoval a pracoval. Na konci měsíce mě lehce skolila jakási chřipka.

Březen
Týdenní marodění a vynechání třetího týdne školy mi umožňilo napsat pro web mé vesnice dvě skvělé aplikace, na který jsem hrdý a kterými se občas pořád dokola kochám. Třeba včera večer :) Středy jsou veselé, cestování na jižák, němčina, cvika z pochybné logiky… a jednou i večerní cestovatelská beseda, kam jsem se sestrou zašel. To byla asi i poslední, na které jsem od té doby byl. S ivonkou jsme odhalili tajemství výroby svíček a dvě si odlili. Březnovou prahu mi také dokreslovala novela Norské dřevo. A ve snaze kvalitně se připravit na bakuli z matiky jsem začal s ondrou docházet na večerní kurzy matematiky, takže následující tři týdny byly naprosto neskutečně namáhavé. Do večera ve škole, a čtyři večery týdně v jedné základce při snaze pochytit něco z matematiky. Ale hlavně už začínalo jaro a my s ivonkou občas courali po venku v paprscích sluníčka. Plus jsem si opět ulomil ten samý kus zubu jako před dvěma lety.

Duben
Velká třídní akce, ze které jsem se vrátil brzy ráno pěšky a ivonka se se mnou do večera nebavila. To byl jeden z nejhorších dní, co si pomatuji. Škola, škola,… různé seminárky, předzkouškové testy. A pak famózní výlet po praze i s rodiči a ivonkou. To bylo fajn. A samozřejmě – kolo. Moje láska. Jen jsem si ho hned ze začátku trochu pochroumal, ale servis to spravil. Napodruhé.

Květen
Dva týdny učení matiky, a pak za čtyři a hotovo. Njn. Začalo zkouškové, co týden to jiná zábava, všechno jsem měl mít hotové co nejdříve, abych měl v červnu čas na učení na druhý pokus z matiky. S ivonkou jezdíme na kole, a pak se vydáme na velký výlet do Moravského krasu – na ten rád vzpomínám, bylo krásně, svěží ráno, cestování…

Červen
Do prahy jsem již nemusel, trávil jsem tedy červen doma, ačkoli i na tu matiku jsem se vykašlal. Ohlášeného programování mě čekalo moc, tak jsem to musel odpískat. A pak jsem najednou po týdnu neměl co dělat a naštvaně se pustil do práce na svém RS2. A také manuálně pracoval na tom, co bylo třeba kolem domu. To mě bavilo. A cyklistika, fotbálek, nakonec i na koupák jsme jezdili. Nádherný měsíc.

Červenec
Léto, prázdniny… přesunul jsem web na jiný hosting (se kterým to jde od desíti pěti, ach jo), koupil si nový notebook, oslavil s ivonkou tři společné roky a pak s ní, sestrou a rodiči odjel k moři. Tam bylo nádherně… období tropických veder nad celou evropou. A pak práce, kolo, večerní fotbálky.

Srpen
Na začátku jsme ještě s djem a sestrou spáchali výlet do Kutné Hory, a o týden později výlet do Železných hor, k nádrži Seč a hradu Lichnice. Letos se s tím výletováním nějak roztrhl pytel :) Nelze opomenout djovu narozeninovou akci u nás u krbu (celý den pršelo). Jednou na houbách (nerostly), jednou na paintballu, pořád na kole… s djem jsme začali po polňačkách objíždět okolí vesnice, asfaltu jsem měl už asi plné zuby :) Nezapomenutelné trasy.

Září
Ochladilo se, škola se blížila, o víkendech jezdíme na fotbal, místní ligu, kde mají úžasné klobásy a pívo taky neurazí. Párkát jsme také dojeli v bandě do hospody a náramně se tam pobavili nad všemožnými koktejly a pod. Rybářské závody pro holky, které ivonka vyhrála a já – jako její partner – tedy vyhrál první cenu – rybářský zájezd do Norska. I v Televizních novinách jsem se díky tomu mihl ;) Znovu paintball, řešení bakalářské práce (na matiku jsem se opět vykašlal), a v posledním týdnu začátek školy. Tragické pocity, ale co se dá dělat. Na ubytování na koleji jsme jeli autem, což byl taky zajímavý výlet. A celý měsíc jsem hlavně pracoval.

Říjen
Přijela za mnou ivonka, šli jsme na World Press Photo a The Bodies, a o pár dní později jeli do Jeseníků – tam bylo taky fajn. Semestr se rozjel naplno a ačkoli jsem postupně přestal na všechny předměty chodit (měl jsem již splněno a tyhle jsem si dal navíc), musel jsem splnit bakalářku ze statistiky a z matematiky. Začal jsem statistikou, která mi vedle práce zabrala většinu října a narušoval jsem to pouze středečními filmovými seancemi u sestry, která je na stejné koleji jako já. A pouťová zábava s ježděním na autíčkách a točení na namrzlém kolotoči, ta stála za to :) Stejně jako následující výlet do termálů na Slovensko, kde jsme v šesti stupních chladu leželi v pětatřicetistupňové vodě a užívali si :) Ke konci měsíce intenzivní učení na statistiku, kterou jsem nakonec s odřenýma ušima dal za tři. Jupí. Teď už jen ta matika.

Listopad
Jo, už je mi taky dvacet tři let. Takže menší oslava v hospodě a jedna pořádná jízda na diskotéce, nějaký ten bowling a kuželky, a hlavně psaní bakalářské práce, kdy jsem ji za dva týdny prakticky celou zkompletoval a pak ji podle pokynů vedoucího jen upravoval. Koupil jsem si zimní boty, ty se během druhého nošení roztrhly, ale reklamovat jsem je mohl až po bakalářce z matiky, neboť jsem i týden zůstal doma. Ale to už byl…

Prosinec
První týden jsem zůstal doma a drtil se, a druhý týden šel na zkoušku. Písemnou jsem napsal na 90% (hlavně díky paušálnímu přidání bodů za to, že jsme měli méně času), u ústní exceloval a z poslední bakalářky dostal za jedna. Ještě dnes si při vzpomínce lehce výsknu :) Také jsem si pořídil nový mobil, po třech letech – Nokia 6300. Zpočátku mi na něm pár věcí vadilo, ale dnes už ne. Po matice jsem se vrhl na nákupy dárků a hlavně dohánění práce, která se mi nastřádala. Vánoce tedy byly vysvobozením z neskutečného shonu a já si těch pár volných dní naprosto užil. Nakonec, události posledních dní jste si nedávno přečetli, tak proč je připomínat? :)

Tak je za námi další rok. Možná jsem to vzal trochu hopem, ale to hlavně proto, že jsem v polovině psaní o většinu textu přišel zavřením prohlížeče. To nepotěší. Z jarního semestru si pomatuju hlavně jaro a kolo, z léta dovolenou a výlety, z podzimu práci a učení na bakalářky. Nic moc výjimečného. Vždyť víte, že na to já moc nejsem :)